شناسه خبر : 48014

انهدام باند سارقان منزل

انهدام باند سارقان منزل

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند ۶ نفره سرقت بعنف خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف در محدوده "کیانشهر" و "تهرانپارس" بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بهره گیری از روش‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ باندی متشکل از ۶ جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله به صورت گروه‌های ۲ و ۳ نفره به صورت شبانه در محله‌های تاریک و خلوت اقدام به سوژه یابی کرده و با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو تلفن همراه مال باختگان را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان طی انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان حرفه‌ای که سرکرده این باند بود را شناسایی کنند. 

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: مراقبت‌های پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان از حضور اعضای این باند در مخفیگاهشان مطمئن و در یک عملیات پلیسی هر ۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند و از مخفیگاه آنان ۵ قبضه سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند مسروقه کشف و توقیف شد و متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال یافتند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه عنوان کرد: متهمان در پی جوئی‌های انتظامی به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف و تا کنون ۲۶ تن از مال باختکان شناسایی شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان برای کشف جزئیات پرونده قرار گرفتند.

ارسال نظر