شناسه خبر : 47404

کشف ۳۵ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در جنوب تهران

کشف ۳۵ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ هزار عدد پوشاک قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی پوشاک خارجی در یک انبار کالا در "جنوب" تهران بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی پوشاک خارجی قاچاق بدون مجوز‌های قانونی با استفاده از خودرو‌های شوتی طی چند نوبت در این مکان تخلیه و دپو کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۱۹ هزار و ۱۴۸ عدد شال و روسری، یک هزار و ۳۱ عدد تی‌شرت، ۱۱۰ عدد شلوار و یک هزار و ۹۰ جفت کفش مجلسی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر