شناسه خبر : 46278

وقوع ۹۵ حریق و حادثه در سمنان/ ۷۶ نفر از حوادث نجات یافتند

وقوع ۹۵ حریق و حادثه در سمنان/ ۷۶ نفر از حوادث نجات یافتند

رییس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه طی بهمن ماه سال جاری ۹۵ حریق و حادثه در سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: طی این عملیات‌ها ۷۶ نفر از حوادث مختلف نجات یافتند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، رضا خادمیان، ضمن بیان اینکه طی ماه گذشته ۹۵ مورد حادثه و حریق توسط امدادگران آتش نشانی سمنان پوشش داده شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۲۵ مورد آتش سوزی و ۷۰ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

وی ضمن بیان اینکه از این میزان حریق‌ها بیشترین تعداد آن با پنج مورد مربوط به آتش سوزی واحدهای تجاری و انبار و شش مورد مربوط به حریق سطل زباله بوده است، افزود: ۳ مورد حریق نیز در منازل مسکونی اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه تعداد هشت مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده است، ابراز داشت: این اتفاقات توسط نیروی‌های عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است.

خادمیان بیشترین آمار حوادث مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور با ۳۳ مورد است، تصریح کرد: تصادفات و آبگرفتگی با ۱۰ مورد در رتبه بعدی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه تعداد نجات یافتگان طی ماه گذشته در این عملیات‌ها ۷۶ نفر مرد و زن بوده است، افزود: این اتفاقات تلفات جانی در پی نداشته است.

 

ارسال نظر