شناسه خبر : 45099

مسمومیت چهار نفر در اثر گازگرفتگی در شرق تهران

مسمومیت چهار نفر در اثر گازگرفتگی در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حادثه گازگرفتگی ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه تهرانپارس و مسمومیت چهار نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰۷:۰۶ امروز حادثه گازگرفتگی در تهرانپارس خیابان ۲۰۰ شرقی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۵۷ به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در ۲ واحد مسکونی طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی، حادثه گاز گرفتگی روی داده بود که در واحد اول یک خانم و در واحد دوم هم یک خانم ۳۵ ساله به همراه دختر ۱۸ و پسر هفت ساله دچار سرگیجه و ضعف و بی حالی شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان هر چهار نفر که دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده بودند را از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و در بررسی واحد‌های دیگر، خوشبختانه حادثه گاز گرفتگی نداشتیم.

وی در خصوص علت اصلی این حادثه نیز گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد ظاهرا روز گذشته افرادی برای تعمیر موتورخانه اقداماتی انجام داده بودند که بدلیل نقص در سیستم موتورخانه انتشار گاز منواکسیدکربن روی داده بود.

ملکی به شهروندان توصیه کرد جهت سرویس موتورخانه حتما از افراد با تجربه و متخصص استفاده کنند.

 

ارسال نظر