شناسه خبر : 44918

مرگ یک تن در آتش‌سوزی اتاقک نگهبانی

مرگ یک تن در آتش‌سوزی اتاقک نگهبانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک ۶۰ ساله در آتش‌سوزی اتاقک نگهبانی خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی،  درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک اتاقک نگهبانی به آدرس شهرری، بزرگراه شهید آوینی به سامانه۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی درمحل گفت: آتش‌نشانان در عرض کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که حریق در یک اتاقک نگهبانی و سرایداری به متراژ حدودا شش مترمربع که در گوشه‌ای از یک ملک قرار داشت، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که در این اتاق مردی حدودا ۶۰ ساله و از اتباع کشور افغانستان با وسایل اندکی ساکن بود. او از یک اجاق گاز قدیمی برای گرم کردن اتاق استفاده کرده و همین موضوع سبب آتش‌گرفتن اتاقک شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات  اطفای حریق را آغاز کرده و این فرد را که نقش بر زمین شده بود سریعا به خارج اتاقک منتقل کردند، گفت: بر اساس گفته کارشناسان اورژانس، متاسفانه این مرد جان خود را از دست داده بود.با تحویل جسد به پزشکی قانونی و تحویل محل به عوامل انتظامی، آتش‌نشانان به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

ارسال نظر