شناسه خبر : 42192

دور زدن قانون توسط موتورسواران/ دست به انجام هرتخلفی نزنید!

دور زدن قانون توسط موتورسواران/ دست به انجام هرتخلفی نزنید!

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: برخی از موتورسواران برای زودتر رسیدن دست به هر تخلفی می‌زنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حمید طریقت، گفت: برخی از موتورسوارانی که از این وسیله برای امرار معاش استفاده می کنند و برای آنکه سریع تر به مقصد برسند مرتکب تخلفات خطرناکی می‌شوند که جبران آن امکان پذیر نمی باشد.

وی افزود: آنان برای آنکه زودتر به مقصد برسند قانون را زیر پا می گذارند و از پیاده رو، خطوط ویژه و تونل ها وحتی از چراغ قرمز به صورت خطرناکی عبور می کنند و تمام قوانین را نقض می کنند و این قانون شکنی اول به خود انها باز می‌گردد.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بیان داشت : همه ما در ارتقاء فرهنگ ترافیک نقش داریم و موثر هستیم . حتی عابران پیاده که قصد عبور از تقاطع را دارند نیز در این خصوص نقض دارد چرا که برای او چراغ عابر تعریف شده است و نباید از عرض معابر عبور نماید و حتما می بایست از خط کشی عابرین پیاده تردد نماید.

سرهنگ طریقت افزود: اگر از قانون تمکین نشود اثرات منفی آن به ترافیک و جامعه بازخواهد گشت و اولین آسیب را فرد متخلف و خانواده او می بیند.

وی گفت: به موتورسواران توصیه می شود که با اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، سلامت خود و دیگران را تضمن نمایند . قطعا خانواده در انتظار شما هستند آنها را منتظر نگذارید.

 

ارسال نظر