شناسه خبر : 41853

بازداشت سارق تابلوهای ترافیکی و گاردریل در غرب تهران

بازداشت سارق تابلوهای ترافیکی و گاردریل در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ کرده بود خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری در محدوده بزرگراه شهید خرازی تهران، نماینده حقوقی شهرداری شکایتی را مطرح کرده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸۱  وردآورد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات میدانی و علمی خود را آغاز کردند، گفت: در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخصات ظاهری سارق مورد شناسایی قرار گرفت. همچنین تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در اتوبان اقدام به سرقت تابلوهای راهنمایی و  رانندگی، علائم ترافیکی، گاردریل و ... کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه گشت‌زنی‌های هدفمند بر دستگیری این فرد آغاز شد، گفت: سرانجام شب گذشته ماموران کلانتری وردآورد متهم را در حین سرقت سیم مشاهده کردند. در همین راستا نیز بلافاصله ماموران دستور ایست را اعلام کرده و گرچه متهم سعی در فرار داشت اما این فرد در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

قاسم‌پور با بیان اینکه در جریان بازرسی از متهم ابزار و ادوات سرقت شامل قیچی آهن بر، دمباریک و انبردست و ... به همراه اموال مسروقه شهری شامل پایه‌های گاردریل و تابلوهای راهنمایی و رانندگی کشف و ضبط شد، گفت: متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. اما تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده و نیز شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظر