شناسه خبر : 41151

کشف بیش از ۶ هزار قلم مکمل‌ بدنسازی قاچاق در بازار تهران

کشف بیش از ۶ هزار قلم مکمل‌ بدنسازی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار قلم مکمل‌ بدنسازی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ کارآگاه  مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در زیر زمین ساختمانی واقع در بازار سرچشمه تهران تخلیه و دپو شده است که این کالا‌ها به وسیله خودرو‌های شوتی، به این مکان منتقل و سپس در بازار مصرف توزیع می‌شود.

 افشاری افزود: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی از محل مذکور بازدید و تعداد ۵۴۳ قوطی پودر و ۶ هزار و ۱۶۰ عدد قرص بدنسازی کشف و پس از انتقال به مقر پلیس کلیه اموال کشف شده به همراه متهم به دادسرا مربوط اتنقال داده شدند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان مکمل‌ها و دارو‌های قاچاق به دلایل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر