شناسه خبر : 40363

دستگیری ۵ شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر

دستگیری ۵ شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری ۵ متهم که در زمینه شکار غیرمجاز و فروش اسلحه شکاری فعالیت داشند با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی، خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  سرهنگ مهدی شهاب‌الدین شامگاه ۱۵ آبان بااعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز و تقویت مولفه‌های امنیت عمومی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر در سطح شهرستان، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم این شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیر مجاز و شکار و صید حیات وحش نادر فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: یا رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و یا هماهنگی‌های قضائی ، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح یک قبضه اسلحه شکاری برنو، یک قبضه سلاح شکاری تک لول ، یک عدد لاشه شکار، تعداد ۱۳۸ عدد فشنگ گلوله‌زنی، ۱۲۵ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، دو عدد فشنگ چهارپاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه کشی، کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ شهاب‌الدین در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

 

ارسال نظر