شناسه خبر : 39866

ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه چه بود؟

ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره ماجرای قصور پزشکی و کمای دختر ۱۰ ساله در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه توضیح داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: حدود یک ماه پیش دختربچه ای ۱۰ ساله‌ جهت عمل جراحی انحراف چشم به همراه والدین خود به یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه مراجعه می کند. 

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام فرآیندهای اداری، عصر روز بعد از مراجعه، بیمار ۱۰ ساله به اتاق عمل می رود و در اواخر عمل جراحی بنا به اظهارات پزشک معالج و بیهوشی، بیمار ناگهان دچار کاهش ضربان قلب شده که بلافاصله اقدامات اولیه برای احیاء او صورت می گیرد، اما دچار ایست قلبی شده که با انجام اقدامات احیاء مجدداً ضربان قلب و تنفس بیمار باز می‌گردد، ولی به کما می رود. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه، پدر و مادرش هم در محل حیاط بیمارستان مستقر شده و کماکان پیگیر وضعیت فرزندشان می شوند. 

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود ۲۰ روز پدر بیمار در حیاط بیمارستان دچار ایست قلبی شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد. 

کریمی یادآور شد: علیرغم اینکه هنوز از سوی این خانواده شکایتی مطرح نشده، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و بررسی قصور پزشکی احتمالی در دست اقدام است که به محض مشخص شدن موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظر