شناسه خبر : 38942

دستگیری ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش تهران طی ۴۸ ساعت

دستگیری ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش تهران طی ۴۸ ساعت

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش تهران در یک عملیات ۴۸ ساعته خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و نمایش کشفیات به‌دست‌آمده از متهمان در جمع خبرنگاران گفت: هشدار فرمانده محترم کل انتظامی کشور در مورد دستگیری کسانی که شرارت می‌کنند، امروز انجام شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بررسی سوابق افراد و پرونده‌های اخیر توانست ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش را که با سلاح سرد و گرم شرارت داشتند و متواری بودند، با اقدامات پیچیده پلیسی طی یک عملیات ۴۸ ساعته شناسایی و دستگیر کند.

محمدیان ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضاییه به دلیل همکاری و همراهی با پلیس اظهار داشت: دستگاه محترم قضایی هم در این موضوع بسیار پیگیر بود و توافق شده است که این افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مجازات برسند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به تمام افرادی که قصد شرارت و مزاحمت و بر هم زدن امنیت مردم را دارند، هشدار می‌دهیم که پلیس به صورت شبانه‌روزی با به روزترین امکاناتی که در دست دارد تا زمانی که آنها را بازداشت نکند، از پای نخواهند نشست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از این با بازسازی صحنه‌های سرقت و شرارت اراذل و اوباش سعی می‌کنیم شهروندان را آموزش دهیم و مطلع کنیم و اشرار بدانند که پلیس به صورت مقتدرانه آنها را شناسایی و دستگیر می‌کند‌.

گفتنی است، براساس دستور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش و افراد شروری که امنیت و آرامش جامعه را برهم می‌زنند، به صورت جدی در دستور کار پلیس در تهران و سایر استان‌های کشور قرار گرفته است.

 
 
 

 

ارسال نظر