شناسه خبر : 37629

۱۶۴ سارق حرفه‌ای پایتخت دستگیر شدند

۱۶۴ سارق حرفه‌ای پایتخت دستگیر شدند

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: حاصل تلاش ۴۸ ساعته پلیس، دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه ای بوده که یک مجموعه شبانه روز و طی هفته‌ها این افراد را شناسایی کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز سه‌شنبه در حاشیه طرح جمع‌آوری سارقان و خریداران اموال مسروقه به خبرنگاران گفت: مهم ترین نیاز امروز جامعه آگاهی رسانی به مردم است تا در برابر سرقت آگاه شوند و حضور پلیس در جامعهبه همین دلیل است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و رسانه ها افزود: حاصل تلاش ۴۸ ساعته پلیس، دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه ای شده که یک مجموعه شبانه روز و طی هفته ها این افراد را شناسایی کرده اند.

محمدیان گفت: این کشفیات شامل کشف یکهزار تلفن همراه پیشرفته و اموال بسیاری از سرقت منزل و خودرو و موتورسیکلت است که ارزش ریالی بسیار بالایی دارد.

به گفته وی این اموال ناشی از ۱۵۰۰ فقره سرقت بوده است، قولی که به مردم داده شده ریشه کردن سرقت از طریق ریشه کنی مالخرها به عنوان پشتوانه اصلی سرقت است، به تمامی‌مالخرها هشدار می دهیم که پلیس در مورد فعالیت آنها آگاه است.

وی همچنین درباره ماجرای درگیری مسافر خانم با راننده اسنپ اظهارداشت: آنچه در فضای مجازی در مورد درگیری آمر به معروف با یک خانم منتشر شد از اساس غلط بوده است. طبق گزارش و بررسی واقعیت این بود که مسافر اسنپ درخواست روشن کردن کولر ماشین را داشته که راننده ممانعت کرده که به نزاع لفظی و سپس به درگیری فیزیکی تبدیل شده است. جزییات بیشتر در دست بررسی است که پرونده در دست پلیس قرار دارد.

ارسال نظر