شناسه خبر : 48650

اختصاصی چابک آنلاین؛

رویال بانک اچ‌ اس ‌بی‌ سی کانادا را از آن خود کرد

رویال بانک  اچ‌ اس ‌بی‌ سی کانادا را از آن خود کرد

بانک رویال کانادا (Royal Bank of Canada) یکی از معروف‌ترین بانک‌های کانادا است و این بانک به تازگی فرآیند خرید بانک اچ‌اس‌بی‌سی کانادا ("HSBC Canada") را به پایان رساند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک رویال کانادا  اعلام کرده که امروز یکی از جذاب‌ترین زمان‌های تاریخ ۱۵۵ ساله و یک نقطه عطف مهم در داستان رشد بلندمدت ما است زیرا که 4 هزار و 500 کارمند و 780 هزار مشتری از HSBC Canada را به پذیرش خواهیم گرفت." 

دیو مک‌کی، گفت: این فرصت یک بار به کانادایی‌ها نشان خواهد داد که چگونه سازمان ترکیبی تجربه بانکی بهبود یافته‌ای را ارائه خواهد داد و ارزش بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند.

بانک رویال کانادا RBC برای حمایت از خرید، در دسامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که از جمله تعهدات برای ایجاد شغل‌های جدید در کانادا، ادامه اهدای یک درصد از درآمد خالص قبل از مالیات به تامین مالی برای ساخت مسکن جدید در کانادا خواهد بود.

این بانک تصریح کرده که در طول پنج سال آینده  در ونکوور، یک هاب بانکداری جهانی جدید احداث خواهد کرد که این پروژه با بیش از هزار شغل در رشته‌های مختلف پشتیبانی خواهد شد.

"خرید HSBC Canada عمق و گستردگی قابلیت‌های بانکداری بین‌المللی RBC  را افزایش می‌دهد و قابلیت کانادایی‌ها برای ارتباط دادن به اقتصاد جهانی را تقویت می‌کند." 

با این ترکیب، RBC اکنون به شکل استثنایی به عنوان بانک انتخابی برای مشتریان تجاری با نیازهای بین‌المللی، مهاجران جدید به کانادا و مشتریان دارای نیازهای بانکداری جهانی و مدیریت ثروت موفق به شمار می رود.

بانک رویال کانادا یک مؤسسه مالی جهانی است که با رویکرد دارای هدف و راهبری از اصول، عملکرد برتری را ارائه می‌دهد.

 موفقیت این بانک با کمک  94 هزارکارمند بدست آمده که از خلاقیت و بینش خود استفاده می‌کنند تا چشم‌انداز، ارزش‌ها و استراتژی سازمان خود را به واقعیت تبدیل کنند تا در ادامه بتوانند منجر به رشد مشتریان و افزایش بازده بانک شوند.

این بانک به عنوان بزرگترین بانک کانادا و یکی از بزرگترین‌ بانک ها در جهان، براساس سرمایه‌گذاری بازار، یک مدل کسب و کار گوناگون با تمرکز بر نوآوری و ارائه تجربه‌های استثنایی به بیش از ۱۷ میلیون مشتری خود در کانادا، آمریکا و ۲۷ کشور دیگر خدمات ارائه می دهد.

 

ارسال نظر