شناسه خبر : 36153

جزئیات پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت اعلام شد

جزئیات پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت اعلام شد

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، در ارتباط با پرداخت وام خوداشتغالی سربازان منقضی خدمت، توضیحاتی داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سردار موسی کمالی، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی جوانانی که سال گذشته در پلیس + ۱۰ ثبت نام کرده بودند و تا پایان تیرماه می‌توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند، گفت: با توجه به هماهنگی‌های وزارت اقتصاد و بانک مرکزی پرداخت وام به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند تا پایان تیرماه بر اساس ضوابط تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ادامه یافت.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

کمالی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند، ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند، گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت‌نام‌های جدید در سال ۱۴۰۲ گفت: برابر پیش‌بینی‌ها ثبت نام جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت، مگر اینکه افرادی که ثبت نام کرده اند منصرف و یا واجد شرایط دریافت تسهیلات نباشند.

سردار کمالی ادامه داد: در این صورت اگر نیاز به ثبت نام جدید باشد، اعلام خواهیم کرد و پیش‌بینی‌های اولیه نبود ثبت نام در سال جاری است.

ارسال نظر