شناسه خبر : 47511

کاهش ۱۵۱۷ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

کاهش ۱۵۱۷ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص کل بورس در پایان دادوستدهای امروز با هزار و ۵۱۷ واحد افت به ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸واحد رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز شنبه ۲۶اسفند، شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند و به طور میانگین با(۱۱. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.

کاهش شاخص‌ بورس

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با نوسان روبرو شدند به طوری که شاخص کل با (۱۵۱۷) واحد افت معادل (۰.۰۷)درصد به ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با (۳۱۶)واحد افت معادل(۰.۰۷)درصد به ۴۴۷ هزار و۸۰۸ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۱۷۹۵)واحد افت معادل (۰.۲۵) درصد به ۷۳۰ هزار و ۲۳۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۰۰۹) واحد افت معادل (۰.۲۵)درصد به ۴۱۰ هزار و ۶۵۵واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۰۵ واحد رشد معادل ۰.۰۱درصد به ۲ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۸۷۷واحد، شاخص بازار اول با ۹۲۳ واحد رشد معادل ۰.۰۶درصد به یک میلیون و ۶۶۱ هزار ۴۰۵ واحد و شاخص بازار دوم با (۹۰۰۸)واحد افت معادل(۰.۲۲)درصد به ۴ میلیون و ۶۰هزار و۳۹۰ واحد رسید.

تاثیر برشاخص

از سویی دیگر، امروز نمادهای «فملی با ۵۱۶۸ و شیران با ۴۶۴» واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد با (۱۵۸۶)، میدکو با (۱۰۹۴)، شپنا با(۵۳۴)، وبملت با (۴۹۰)، تاپیکو با (۴۳۸) » واحد بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات

این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «خودرو، شپنا، خگستر، شستا، فملی، فولاد و خزامیا» بودند و در پایان دادوستدهای روز جاری بورس، در ۳۳۶ هزار ۶۵۷نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۱۱ هزار و ۴۸۷ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۳۳۶۳» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۶۴۵» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۷۴۷۹» میلیارد تومان بود.

رشد شاخص آیفکس

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با رشد ۴ واحدی به ۲۴ هزار و ۸۵۶ واحد رسید و نمادهای «وسپهر با ۱۰، فصبا با ۸، مادیرا با ۵ و زاگرس با ۵ » واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «بپاس با (۹)، هرمز با (۸) و شگویا با(۷)» واحد بیشترین تاثیر منفی را در این بازار داشتند.

کاهش ۱۵۱۷ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

 

ارسال نظر