شناسه خبر : 37092

اقدامات در تامین ارز مورد نیاز بیمه اربعین

اقدامات در تامین ارز مورد نیاز بیمه اربعین

مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مجید کیانی با اشاره به اینکه با توجه به زیرساخت‌های پولی و بانکی و کشور عراق امکان استفاده از کارتخوان در این کشور وجود ندارد گفت: برای تأمین و انتقال ارز مورد نیاز بیمه اربعین در عراق با استفاده از کانالهای مالی متعدد، مشکل انتقال ارز را بر طرف کرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت‌ها در مراکز درمانی عراق به صورت نقدی انجام می‌پذیرد، نمایندگان ما با حضور در این مراکز نسبت به تسویه حساب هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون قرارداد همکاری با ۵ بیمارستان اصلی عراق نهایی شده است.

کیانی گفت: در داخل ایران نیز در شعاع ۱۰۰ کیلومتری پایانه‌های مرزی، با مراکز علوم پزشکی استان‌های مرزی قراردادهایی منعقد شده است و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های زیرمجموعه مراکز علوم پزشکی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

همچنین طبق توافقات صورت گرفته، سازمان بهشت زهرا متولی انتقال اجساد متوفیان به ایران خواهد بود و پیش پرداخت قرارداد نیز پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: در بیمه اربعین علاوه بر پرداخت هزینه‌های بیمه درمان، متعهد به پرداخت غرامت‌های فوت و نقص عضو نیز هستیم و تلاش خواهیم کرد در عین رعایت دقت و بررسی مدارک و مستندات بیمه‌شدگان، سرعت عمل داشته باشیم.

ارسال نظر