شناسه خبر : 34743

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده فعالیت خود را جهشی استارت زد

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده فعالیت خود را جهشی استارت زد

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده، با گسترش فعالیت ها و ایجاد زیر ساخت های لازم در تامین تجهیزات الکترونیک ، بازار هدف خود و همچنین با انجام امور پشتیبانی مورد نیاز این بازار از قبیل تامین قطعه، گارانتی، بیمه و ارزیابی، خدماتی متنوع و متفاوت را به تمامی مشتریان خود ارائه می کند.

به گزارش چابک آنلاین، شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده، در سال گذشته با صدور 105 هزار فقره بیمه نامه و 6 میلیارد و500 میلیون تومان حق بیمه تولیدی توانست جایگاه خوبی را در بازار هدف خود بدست آورد.

ناگفته نماندکه این شرکت در سال گذشته، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت بابت 900 فقره پرونده پرداخت کرد.

از جلب مشارکت 700 نماینده بیمه در زمینه فروش، صدور فروش و صدور بیمه نامه تجهیزات الکترونیک، برگزاری 3 کمپین فروش، انعقاد قرارداد با چندین شرکت واردکننده موبایل به عنوان بخشی ازاهداف محقق شده شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده درسال گذشته یاد می شود.

گفته می شود که شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده سالجاری را با اهدافی چون توسعه فعالیت در بازار بیمه تجهیزات الکترونیک و معرفی شرکت زبده به عنوان یک شرکت فعال در زمینه عرضه محصولات بیمه ای الکترونیکی دنبال می کند.

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده طراحی محصول، ایجاد زیر ساخت و فروش  محصول جدید را در دوره دوساله 1402 تا پایان 1403 در برنامه خود قرار داده است.

به عبارت بهتر، ارائه خدمات بیمه، گارانتی و تعویض به خریداران تجهیزات الکترونیک، ارائه خدمات به خریداران و فروشندگان تجهیزات الکترونیک و ایجاد شبکه توانمند عرضه خدمات تعمیر وضمانت در سطح کشور از جمله اهدافی است که این شرکت دنبال می کند.

ارسال نظر