شناسه خبر : 1275

معاون استاندار و فرماندار خرمشهر:

تدوین برنامه ها و توسعه محوری ازشاخصه های سازمان تامین اجتماعی است

تدوین برنامه ها و توسعه محوری ازشاخصه های سازمان تامین اجتماعی است

ولی اله حیاتی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: تقویت تامین اجتماعی پاسداشت عدالت است.

 به گزارش چابک آنلاین، سیدمحمدمرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در دفتر فرماندار خرمشهر با ولی اله حیاتی معاون استاندار و فرماندار خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار خرمشهر دراین دیدار ضمن تقدیر از عملکرد سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت : تقویت تامین اجتماعی پاسداشت عدالت است و قطعاً این سازمان با تدوین برنامه ها و تفکرات محوری و توسعه ای توانسته است نسبت به اجرای بهتر عدالت اجتماعی در خصوص آحاد  افراد تحت پوشش اقدامات موثری را فراهم نماید.
حیاتی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ١٢١ هزار نفر از جمعیت ١٧١ هزار نفری خرمشهر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد : بررسی های بعمل آمده نشان می دهد مدیریت و کارگزاران این سازمان با تمام توان سعی کردند تا ایجاد رضایت نمایند .
فرماندار خرمشهر همچنین با اعلام رضایت از نحوه عملکرد مجموعه تامین اجتماعی خواستار توسعه نیروهای انسانی متخصص در حوزه درمان تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان در خرمشهر شدند.

در این دیدارهمچنین مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان تحقق بخشیدن به امنیت اجتماعی و اقتصادی و به حداقل رساندن دغدغه های امروز و فردای مردم را از مهمترین رویکردهای سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت : تحت پوشش بودن بخش زیادی از مردم شهرستان خرمشهر مسئولیت این سازمان را بیش از پیش با اهمیت کرده است و سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین متولی بیمه ای کشور به این امر مهم آگاه است .
سیدمحمد مرعشی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ١٠٥ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ٧ هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی در خرمشهر وجود دارند، گفت : براساس برنامه تنظیمی مقرر گردیده تا ضمن بازدیدهای نظارتی از نزدیک روند اجرایی امور مورد ارزیابی و پاسخگویی بهتر به مخاطبان قرار گیرد.

 

ارسال نظر