شناسه خبر : 1273

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی:

امنیت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی، از برون دادهای تأمین اجتماعی است

امنیت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی، از برون دادهای تأمین اجتماعی است

جعفر سمساری به همراه جمعی از همکاران اداره کل و شعبه دو تبریز از شرکت آهنگری تراکتورسازی بازدید کردند.

به گزارش چابک آنلاین، جعفر سمساری در این بازدید با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان اقتصادی و اجتماعی، حمایت از بیمه شدگان و کارفرمایان در جهت رونق اشتغال و تولید را رویکرد اساسی خود قرار داده است، رفع دغدغه کارفرما در جهت تولید و تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار را از کارکردهای مهم سازمان تأمین اجتماعی دانست و تصریح کرد: همدلی و همراهی بخش دولتی و خصوصی، لازمه رونق و شکوفائی اقتصادی است.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حق بیمه، تنها منبع درآمدی سازمان تأمین اجتماعی در جهت ایفای تعهدات است، تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران استان را بالغ بر ١٦٧ هزار نفر عنوان داشت و افزود: ماهانه بیش از ١٩٠ میلیارد تومان، صرفاٌ از بابت حقوق بازنشستگی و مستمری در استان پرداخت می شود.
جعفر سمساری، حق بیمه را تضمینی برای آتیه نیروی کار دانست و افزود: باید این نگرش در جامعه فراگیر شود که حق بیمه، نه تنها هزینه سربار تولید نیست، بلکه سرمایه گذاری در منابع انسانی و بستری برای افزایش بهره وری و کارائی نیروی کار محسوب می شود.
دکتر باویلی تبریزی، رییس هیأت مدیره شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران نیز ضمن معرفی شرکت، امنیت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی را از جمله برون دادهای سازمان تأمین اجتماعی عنوان داشت و افزود: نیروی کار، پشتیبان صنعت و تأمین اجتماعی پشتوانه نیروی کار است، لذا پرداخت حق بیمه را وظیفه ای در جهت تأمین پشتوانه ای پایدار برای کارگران می دانیم.
دکتر باویلی تبریزی، با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی مبتنی بر قانون و ضوابط دقیق است، تأمین اجتماعی را ضرورتی در جهت پایداری اشتغال در کشور دانست و اذعان داشت: تولید ملی، آبروی ملی است و همگی بایستی در جهت حمایت از تولید و اشتغال جوانان اهتمام داشته باشیم.

 

ارسال نظر