شناسه خبر : 6966

آسیا به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال سود بین سهامداران توزیع می کند

آسیا به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال سود بین سهامداران توزیع می کند

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور ۹۱ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی برگزار شد و صورت های مالی سال ۱۳۹۷ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده هیأت مدیره به مجمع  و سهامداران، تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۷ را بالغ بر ۴۴،۳۷۳ میلیارد ریال اعلام کرد  و افزود: تولید حق بیمه با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پورتفوی بیمه ای، نسبت به سال ۱۳۹۶، ۲۷ درصد رشد داشته است.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به نسبت خسارت ۶۷ درصدی پرداخت خسارت در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۲۹۵۵۷ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سهم ۱۰.۲ (ده و دو دهم) درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و ۱۵ درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۸ بیش از پیش ادامه داشته باشد.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۷ پرداخت و مدیر امور مالی بیمه آسیا با ارائه دلایل و مستندات، پاسخگوی بندهای گزارش حسابرس بود.

تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۷، تقسیم ۱۲۰ ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران  بیمه آسیا و تصویب بودجه به منظور ایفای تعهدات اجتماعی به اتفاق آرای حاضرین، بخش بعدی مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا بود.

همچنین در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.

 

  • ahmad

    سود و باید از کجا بگیریم؟؟
    سیستم متمرکز بانکی یعنی چی؟؟؟!!

ارسال نظر