شناسه خبر : 5776

نماینده مردم صومعه سرا:

اعتبار بیمه کشاورزی توقع کشاورزان را برآورده نکرده است

اعتبار بیمه کشاورزی توقع کشاورزان را برآورده نکرده است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به آغاز فصل برداشت کشاورزی گفت: اعتبار بیمه کشاورزان کفاف این عزیزان را برآورده نمی‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: علی رغم اینکه استان گیلان در سال ۹۷ چهار بار حادثه سیل را تجربه کرد و کشته داد مردم صومعه سرا به دنبال راه اندازی موکب و کمک به مردم حادثه دیده هستند. همه توجه‌ها امروز به استان‌های سیل زده جذب شده است. گویی ما را ول کرده‌اند. اگر یک طوفانی یا حادثه‌ای دیگر پیش بیاید همین مردم سیل زده اخیر را هم ول می‌کنند. روستاهای محروم ما و حاشیه‌های تالاب‌های ما تخریب شدند. خواهش می‌کنم دستور دهید که از استان گیلان غافل نشوند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: اگر به ما ۱۵۰ میلیارد می‌دادند و چند بیل دکل بلند هم در اختیارمان می‌گذاشتند رودخانه‌ها را ساماندهی می‌کردیم و دچار خسارت نمی‌شدیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با اشاره به فصل برداشت کشاورزان گفت: اعتبار بیمه کشاورزی توقع کشاورزان را برآورده نکرده و کفاف آنها را نمی‌دهد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: ما بارها تذکر داده‌ایم و از دولت هم درخواست کرده‌ایم، کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس و دولت هم اکنون باید برای نهایی کردن این موضوع جلسه بگذارد. شما هم در کمیسیون اقتصادی جلسه بگذارید. واقعیت این است که اگر الان حرف بزنیم و عمل نکنیم مردم نسبت به ما بدبین می‌شوند. مردم باید باور کنند که ما راست می‌گوئیم. در مورد گیلان هم نباید از آن غافل شد. از کل کشور نباید غافل شد.

 

ارسال نظر