شناسه خبر : 5657

تامین اجتماعی غرب تهران ۱۳ درصد افزایش وصولی داشت

تامین اجتماعی غرب تهران 13 درصد افزایش وصولی داشت

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: کمیته وصول مطالبات حق بیمه اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ و شعب تابعه توانستند علاوه بر تحقق وصول پیش‌بینی شده بیش از ١٣ درصد نیز در اسفنده ماه ١٣٩٧ افزایش وصولی داشته باشند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، ناهید حیدری در اولین نشست شورای اداری و در دیدار با اعضای شورای اداری غرب تهران بزرگ افزود: تلاش روسای شعب، روسای ادارات و کارکنان خدوم در تحقق وصول حق بیمه بی ‌نظیر و مایه افتخار است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ پایلوت بودن شعب تامین اجتماعی ۳،۲۹ و ۳۶ را در اجرای طرح غیرحضوری، سرآغازی نوین و تحولی بزرگ در ارائه خدمات آتی و غیرحضوری به مخاطبان برشمرد و گفت: با به ثمر نشستن این طرح‌ها علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان، سرعت ارائه خدمات نیز ارتقا می‌یابد و گام مهمی در توسعه خدمت‎‎‌رسانی سازمان به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با تشریح اهداف سازمانی، هدف‌گذاری و برنامه‌ ریزی عملیاتی تمامی واحدها را خواستار شد.

۱۲۰ هزار کارگاه در حوزه فعالیت تامین اجتماعی غرب تهران فعال است و سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اصل بدهی کارفرمایان بوده است که با اجرای طرح بخشودگی جرایم، بخشی از این بدهی ها بخشوده شد. البته این طرح مربوط به کارفرمایان خوش حساب بود.

سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون بیمه شده دارد که ۹ میلیون نفر از آنها در استان تهران از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان بهره‌مند هستند.

 

 

 


 

ارسال نظر