شناسه خبر : 5602

متقاضیان با پرداخت ۱۰ هزار ریال صاحب دفترچه بیمه می‌شوند

متقاضیان با پرداخت ۱۰ هزار ریال صاحب دفترچه بیمه می‌شوند

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۹۸۴ هزار و ۸۵۳ نفر از جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری این استان با ۶۱ درصد پوشش از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند، گفت: تمامی افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت و با پرداخت ۱۰ هزار ریال صاحب دفترچه بیمه شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، نادر نانبخش افزود: یک میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۹۷ نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری و همگانی، ۱۹۱ هزار و ۷۵۰ نفر در صندوق بیمه کارکنان دولت، ۲۷ هزار و ۳۸۲ نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۳۷ هزار و ۸۲۴ نفر در صندوق بیمه سایر اقشار عضو هستند.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را در بخش پوشش بیمه همگانی در اختیار دارد، بیان کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای این صندوق ها با همکاری ۵۹ دفتر پیشخوان و نمایندگی خدمات بیمه‌ای صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی ادامه داد: در زمان حاضر یک هزار و ۲۶۰ پزشک و موسسه طرف قرارداد اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت استان هستند.

وی در تشریح بخش دیگری از خدمات بیمه سلامت ادامه داد: پنج گروه از بیماران خاص شامل بیماران کلیوی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و پیوند کلیه با ۲ هزار و ۹۸۴ نفر جمعیت تحت پوشش این بیمه هستند.

وی افزود: بیماران خاص برای هزینه‌های درمان و بستری هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و ۱۰۰ درصد هزینه توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

 



 

ارسال نظر