شناسه خبر : 5481

سهام صبا تامین در بیمه میهن واگذار می‌شود/ یک عضو هیات مدیره بیمه دانا تغییر می‌کند

سهام صبا تامین در بیمه میهن واگذار می‌شود/ یک عضو هیات مدیره بیمه دانا تغییر می‌کند

خدامرادی،اذعان داشت که تا اکنون نمایندگان خود در شرکت‌های بیمه‌ای ملت،البرز و میهن را تغییر داده و تاکید کرد که بزودی هم یکی از نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین در هیات مدیره بیمه دانا تغییر می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از نود اقتصادی ، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین، ارزش روز سهام هلدینگ متبوع خود در شرکت‌های بیمه‌ای را  350 میلیارد تومان دانست و گفت که این رقم بدون محاسبه ارزش سیت بوده که با محاسبه ارزش سیت در هیات مدیره  آن شرکت‌ها  رقم آن به 2.5 برابر بیشتر افزایش خواهد یافت.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین،  یکی از سهامداران مطرح شرکت‌های بیمه‌ای دانا، ملت، میهن و البرز به شمار می‌رود.

"سعید خدامرادی"، درباره واگذاری سهام شرکت متبوع خود در شرکت‌های بیمه‌ای مورد اشاره گفت که درحال حاضر صبا تامین به دنبال ارزش گذاری و مذاکره برای  واگذاری سهام خود نزد بیمه میهن است.

وی، در عین حال برای واگذاری سهام خود در سایر شرکت‌های بیمه‌ای منهای ملت هم  اعلام آمادگی کرد و یاد آور شد که خریداران سهام ما در این شرکت‌ها باید از دو مرحله کنترلی بیمه مرکزی و سازمان بورس عبور کنند.

خدامرادی،اذعان داشت که تا اکنون نمایندگان خود در شرکت‌های بیمه‌ای ملت ،البرز و میهن را تغییر داده  و تاکید کرد که بزودی هم یکی از نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین در هیات مدیره بیمه دانا تغییر می‌کند.

 


 

ارسال نظر