شناسه خبر : 5476

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

بیمه جبران‌کننده خسارات وارده به کشاورزان است

بیمه جبران‌کننده خسارات وارده به کشاورزان است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عملکرد بخش کشاورزی را طی چهار دهه گذشته بسیار مثبت قلمداد کرد و بیان داشت: در حال حاضر رتبه ۱۵ در تولید گندم وجو و در مجموع به لحاظ تولید محصولات رتبه ۱۰ را در جهان داریم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، علی اکبر کریمی با اشاره به بیمه محصولات کشاورزی گفت: مبحث بیمه محصولات از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخورداراست و گلایه‌های زیادی هم از سوی کشاورزان در این خصوص وجود دارد و باید تدابیر ویژه‌ در این خصوص اندیشیده شود چراکه بیمه جبران‌کننده خسارات وارده به کشاورزان است.

کریمی عملکرد بخش کشاورزی را طی چهار دهه گذشته بسیار مثبت قلمداد کرد و بیان داشت: در حال حاضر رتبه ۱۵ در تولید گندم وجو و در مجموع به لحاظ تولید محصولات رتبه ۱۰ را در جهان داریم و علیرغم افزایش دو برابری جمعیت تولیدات محصولات کشاورزی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است به گونه‌ای که در برخی محصولات نیز صادرات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه احکام قابل توجهی به منظور توسعه بخش کشاورزی در سال آتی لحاظ شده است، عنوان کرد: بخشی از  برنامه و احکام دنباله‌رو فعالیت سال‌های گذشته است اما اعتبارات، ردیف‌های بودجه‌ای، تسهیلات و مساعدت‌های فنی و اعتباری قابل قبولی در برنامه بودجه سال آتی در نظر گرفته شده است.

 

 

 


 

ارسال نظر