شناسه خبر : 5099

ایرانیان ساکن روسیه از مزایای تامین اجتماعی برخوردار می‌شود

ایرانیان ساکن روسیه از مزایای تامین اجتماعی برخوردار می‌شود

کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی گفت : ایرانیان ساکن در کشور روسیه در راستای گسترش پوشش بیمه‌ای می‌توانند خود را نزد تأمین اجتماعی بیمه و یا ادامه بیمه پردازی کنند و از مزایای این سازمان بهره‌مند شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، ابوالفضل درودی به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی در کشور روسیه معرفی شد.

تمامی ایرانیان ساکن در محدوده این کشور می‌توانند جهت بیمه پردازی و یا ادامه آن و دریافت راهنمایی‌های لازم در خصوص موضوعات تأمین اجتماعی با کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی تماس حاصل کنند.

همه هموطنان عزیز اعم از شاغل، غیر شاغل و دانشجو می‌توانند در صورت احراز شرایط سنی 18 تا 50 سال و انتخاب یکی از نرخ های 14 درصد و یا 18 درصد و در صورت نیاز انتخاب 9 درصد درمان از طریق کارگزار برون مرزی سازمان در این کشور درخواست خود را ارائه دهند و قرارداد بیمه ایرانیان خارج از کشور منعقد کنند و از مزایای مستمری، درمان داخل کشور، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی( اروتز و پروتز) و کمک هزینه کفن و دفن بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل اتباع سازمان تامین اجتماعی به نشانی https://mss.tamin.ir مراجعه کنند.


 

ارسال نظر