شناسه خبر : 4985

البرز ۱.۵میلیارد ریال برای مدارس سیستان و بلوچستان اختصاص داد

البرز 1.5میلیارد ریال برای مدارس سیستان و بلوچستان اختصاص داد

سیستم گرمایشی ایمن در ۱۰۰ کلاس از ۴۰ مدرسه ابتدایی استان سیستان و بلوچستان با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و شرکت بیمه البرز نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، این تفاهم‌نامه در راستای ترویج فعالیت‌های نیکوکارانه و خیرخواهانه و به منظور کمک به سلامت جامعه به ویژه محرومیت‌زدایی و تامین سلامت دانش آموزان مدارس ابتدایی استان سیستان و بلوچستان امضا شده است.

این تفاهم نامه به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به امضا رسید که طی آن شرکت بیمه البرز متعهد شد تا سقف مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای مشارکت در تامین هزینه‌های نصب و راه اندازی سیستم گرمایشی ایمن در چهل مدرسه ابتدایی استان سیستان و بلوچستان اختصاص دهد تا در راستای اجرای طرح ققنوس جمعیت هلال احمر مورد بهره برداری قرار گیرد.

سید رسول تاجدار نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه البرز در حاشیه امضای این تفاهم در جمع خبرنگاران گفت: شرکت بیمه البرز در قالب طرح (چهل - شصت) پس از حادثه تلخ آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان در راستای تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی و با هدف کمک به نوسازی و بازسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید،‌ تقویم و هدایای نوروزی سال 1398 خود را در قالب تجهیز 100 کلاس مدارس استان سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی ایمن و مدرن به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

وی گفت: طی چند سال گذشته شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان تهران و همچنین خانواده‌های کم بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرده بود.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز توضیح داد: همچنین شرکت بیمه البرز سال گذشته در پی زلزله منطقه غرب کشور با هدف حمایت از آسیب ‌دیدگان این منطقه بودجه هدایای نوروزی خود را به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرده بود.

این تفاهم نامه به امضای «محمد نصیری» رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و «سید رسول تاجدار» نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه البرز رسید.

 


 

ارسال نظر