شناسه خبر : 4939

ضریب نفوذ بیمه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورهاست

ضریب نفوذ بیمه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورهاست

ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی به ریاست فرماندار شهرستان بندرگز و با حضور معاونین فرمانداری، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با جامعه هدف صندوق در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین ، دانیال پولادوند، مدیر صندوق استان گلستان در جلسه ستاد راهبردی بندرگز گفت: هم اکنون در این شهرستان 133 خانوار مستمری دریافت می‌کنند و مدیران دستگاه‌های دولتی می‌توانند در جلسات با مردم با آوردن نام کسانی که از مستمری صندوق بهره مند شده‌اند از ظرفیت موجود برای فرهنگ سازی و اقناع افراد برای عضویت در بیمه استفاده کنند.

پولادوند با بیان اینکه میزان رشد و ضریب نفوذ بیمه در جامعه یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی کشورهاست اظهار داشت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه باید فرهنگ بیمه اجتماعی در بین آحاد مردم نهادینه شود و برای دستیابی به این مهم می‌توان به صورت مصداقی در محافل مختلف از مستمری بگیران صندوق نام برد و در نوع نگرش و بینش روستائیان تغییر ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه نمی‌توان صرفاً با ابلاغ آئین نامه و دستورالعمل خدمات صندوق را معرفی کرد افزود؛ امروز دور هم جمع شدیم تا با هم فکردی و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش کنیم تا با ارائه راهکارهای مناسب،  این تغییر را در رفتار و در نهایت در فرهنگ روستائیان عزیز نهادینه کنیم.

فرماندار بندرگز نیز اظهار داشت: برنامه ریزی برای آینده یکی از اقدامات مهم در زندگی تک تک افراد جامعه است و مقوله بیمه اجتماعی از مهمترین عناصر این برنامه ریزی‌هاست که باید بیش از هر چیز دیگری در زندگی مورد توجه قرار گیرد.

حسین احمدی تاکید کرد: دست اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد باید با برقراری ارتباط موثر با کشاورزان و روستائیان نسبت به توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بیمه جدی‌تر عمل کنند.

 

 


 

ارسال نظر