شناسه خبر : 4893

ضریب نفوذ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کرمانشاه در کشور ۲۸ درصد است

ضریب نفوذ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کرمانشاه در کشور 28 درصد است

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان استان کرمانشاه گفت: ۶۹ هزار و ۱۴۰ خانوار از عشایران، روستاییان و کشاورزان استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، سجاد طاهری در نشست بررسی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه اجتماعی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این خانواده‌ها معادل 207 هزار و 36 نفر هستند و ضریب نفوذ صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه 45 درصد و در کشور 28 درصد است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشاورزان و روستاییان عشایری تحت پوشش بیمه با 15 سال سابقه بیمه‌پردازی و 65 سال سن می‌توانند بازنشسته شوند، گفت: در سال 93 طرح بازنشستگی پیش از موعد در مجلس مصوب شد و به تأیید شورای نگهبان رسید که بر اساس آن روستاییان در پنج سال مشمول بازنشستگی پیش از موعد می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال آینده در استان افرادی که 15 سال سابقه بیمه‌پردازی دارند به صورت کامل و با حقوق و مزایای کامل بازنشسته خواهند شد گفت: دولت برای حمایت از تمامی روستاییان و عشایر هشت سطح درآمدی را تعیین کرده است که تمام افراد مشمول صندوق باشند.

طاهری با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر بیمه‌شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر رتبه چهارم کشور را دارد عنوان کرد: در شهرستان کرمانشاه 21 هزار  و 30 خانوار تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند.

طاهری افزود: 56 هزار و 668 خانوار روستایی، 3 هزار خانوار عشایری، 4 هزار و 552 کشاورز، 3 هزار 777 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک هزار 143 زن سرپرست خانوار سازمان بهزیستی تحت پوشش بیمه هستند.

وی افزود: شهرستان کرمانشاه 21 هزار و30 خانوار، اسلام‌آباد غرب  7 هزار 205 خانوار، سنقر و کلیایی 5 هزار و 789 خانوار، صحنه 5 هزار و 71 خانوار و دالاهو 4 هزار و 858 خانوار تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند.

 


 

ارسال نظر