شناسه خبر : 48694

پیام تبریک مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت عید سعید فطر

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته است. خوشا به آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. به امید بهره مندی شایسته از برکات ماهی که محمل وحدت و همبستگی امت مسلمان بود، به یمن حضور همدلانه در این ماه عزیز، پایان خوش بهار صیام را جشن می گیریم و به استقبال روزهایی روشن تر برای پیروان شریعت نبوی می رویم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، امید است با بهره مندی از فضای معنوی این ایام خجسته، شاهد توفیقات روزافزون شرکت بزرگ بیمه آسیا باشیم و با همدلی، همفکری و با انگیزه ای پرشور و همتی والاتر، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی برای دستیابی به اهداف عالی، گام برداریم.

بیمه آسیا و کارکنان شایسته، شبکه فروش توانمند آن در سال ۱۴۰۲ با توکل بر خداوند متعال، عملکردی درخشان از خود بر جای گذاشتند و افتخاری دیگر برای صنعت بیمه کشور به ارمغان آوردند و یقینا این موفقیت در سایه لطف و مرحمت لایزال الهی و با درایت هیئت مدیره محترم و تلاش ارزنده معاونین، مدیران و مشاورین محترم و سایر کارکنان سختکوش و شبکه فروش  شرکت میسر شد. 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان، عید سعید فطر را به محضر هموطنان گرامی و همچنین تمام همکارانم در شرکت بیمه آسیا و خدمتگزاران صنعت بیمه در سراسر کشور صمیمانه تبریک عرض کرده و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظر