شناسه خبر : 4812

شرکت‌های بیمه‌ای به فکر نمایندگان نیستند! /جذب نمایندگان در شرکت‌ها بدون پشتوانه فکری صورت می‌گیرد

شرکت‌های بیمه‌ای به فکر نمایندگان نیستند! /جذب نمایندگان در شرکت‌ها بدون پشتوانه فکری صورت می‌گیرد

عضو اصلی هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه‌ای شرکت بیمه البرز عنوان کرد: شرکت‌های بیمه به فکر فروش بیشتر هستند و میزان درآمد خود نمایندگان برای آنها اهمیت چندانی ندارد.

چابک آنلاین _ بهاره تاجرباشی ، امیرحسین طهماسب میرزا در خصوص تعداد زیاد نمایندگان شرکت‌های بیمه در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: شرکت‌ها برای کنار گذاشتن نماینده‌ای که درست کار نمی کند دائما جذب نماینده می‌کنند تا نمایندگان کم بازده خود را حذف کنند.

وی، بیان کرد: شرکت‌ها به فکر نمایندگان نیستند و به فروش خود فکرمی‌کنند و هر چقدر نماینده بیشتر داشته باشند فروش بیشتری را خواهند داشت ، متاسفانه الان کسی به فکر نمایندگان نیست و بیشتر شرکت‌های بیمه به فکر منافع خود هستند.

 عضو هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز اظهارکرد: اگر قرارداد نمایندگی شرکت‌های بیمه را ببینید متوجه می‌شوید که قرارداد را به  نحوی تنظیم می‌کنند که نماینده اصلا هیچ حق و حقوقی ندارد و آینده‌ای برای این شغل وجود ندارد، هر شغلی یک مخاطراتی دارد این شغل هم مشکلات خود را دارد.

طهماسب میرزا عنوان کرد: یک سری از نمایندگان کارمند دولت هستند و نمایندگی را به‌نام همسر خود می‌گیرند و این شغل بازارثانویه آنها است و این نمایندگان در واقع دوشغله هستند .

وی گفت: برای فروش بیشتر، نمایندگان باید آموزش درست ببینند، کارمزد فروشی نشود و کار از انحصارگرایی خارج گردد، به عنوان نمونه ، گاهی قراردادی را یک نماینده می‌گیرد و سال دوم شرکت از طریق دیگر کار را به یک همکار که دارای رابطه با مدیران شرکت است می‌دهد این درست نیست و رقابت را باید بین تمام نمایندگان بگذارند.

 


 

ارسال نظر