ایران با بیمه‌های داخلی نفت مشتریان خود را صادر می کند

ایران با بیمه‌های داخلی نفت مشتریان خود را صادر می کند

یک موسسه بین المللی رصد نفتکش‌ها گفت: بعد از تحریم آمریکا علیه ایران، این کشور نفت مورد نیاز مشتری های خود را از طریق نفتکشها و بیمه های داخلی خود صادر می کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، صادرات نفت ایران به دلیل سخت شدن شرایط تحریم از دسامبرکاهش پیدا کرده است و این درحالی است که احتمالا ایالات متحده آمریکا نیز بخواهد فشار بر ایران را افزایش دهد و تعداد کشورهایی که قبلا از تحریم ها معاف شده‌اند را کاهش دهد.

این شرکت اضافه می کند مشتری های نفت ایران نیز به دنبال نفت جایگزین نیستند زیرا بدست آوردن مشابه نفت ایران در فواصل دورتر قرار دارد که صرفه اقتصادی برای آنها ندارد.

با این حال ایرانی ها نیز تسهیلاتی را به مشتری های نفت خود می دهد مانند حمل نفت توسط نفتکش های داخلی که این یک مزیت برای ایران محسوب می شود و از طرف دیگر بیمه نفتکش ها نیز توسط بیمه های داخلی ایران تامین می شود که ظاهرا نشان می دهد ایران از این بابت مشکلی ندارد و می تواند تا هر زمان که مشتری ها بخواهند نفت مورد نیازشان را تامین کند.

فضای مه آلودی که در صادرات نفت ایران در خصوص نفتکشهای این کشور وجود دارد نیز مانع شده است تا نفتکشهای ایرانی شناسایی شوند و ایران نیز سعی دارد این فضای مه آلود را حفظ کند.

 


 

ارسال نظر