شناسه خبر : 46765

اختصاصی چابک آنلاین؛

سبد خدمات بیمه زندگی کاریزما با ۱۵ محصول تکمیل شد

سبد خدمات بیمه زندگی کاریزما با 15 محصول تکمیل شد

عباس اسلامی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی کاریزما: شرکت بیمه کاریزمادر یکسال اخیر سبد محصولات خود را با ۱۵ محصول متنوع تکمیل کرده که ۶ محصول در حوزه بیمه های مستمری، ۴ بیمه مستمری مدت معین و ۲ بیمه هم مربوط به بخش مادام العمر است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، انتظار می رود که این شرکت، بخشی از بازار که تاکنون محدود به خدمات عمر و حادثه گروهی بوده اند را با سرمایه های پایین و با یک نگاه و رویکرد جدید بتواند باز تعریف کند و نسبت به توسعه خدمات در سازمان ها و شرکت ها اقدام کند.

از طرف دیگر نسبت به توسعه بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اقدامی صورت گرفته و در قالب بیمه نامه زندگی با مدیریت ثروت سبک کاریزما ارائه شد که در این طرح پوشش های بیمه ای به طور جدا ارائه می شود.

خدمات بیمه کاریزما در بستر دیجیتال انجام شده و در صدد است تا با توجه به نیاز عصر امروز، کلیه خدمات خسارت و خدمات پس از صدور را هم تکمیل کند و در این بستر به بازار ارائه دهد.

از مزیت های دیگه سرمایه گذاری در شرکت کاریزما، بازده سرمایه گذاری به واسطه تکیه بر ظرفیت های گروه مالی کاریزما است که می تواند نسبت به توسعه خدمات در عرضه محصولات، مزیت رقابتی را نیز ارائه دهد.

 

حجم ویدیو: 22.14M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29 دانلود ویدیو
ارسال نظر