شناسه خبر : 4671

سه ماه پایانی سال بهترین فرصت برای اطلاع رسانی به بیمه شدگان است

سه ماه پایانی سال بهترین فرصت برای اطلاع رسانی به بیمه شدگان  است

مدیر صندوق استان البرز، تاکید کرد با توجه به اینکه موعد تمدید اکثر بیمه شدگان در سه ماه پایانی سال است، تلاش بیشتری برای اطلاع رسانی در این خصوص داشته باشند.

به گزارش چابک آنلاین ، هفتمین نشست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز با کارگزاران استان و  با حضور مدیر صندوق، کارشناسان دفتر و کارگزاران استان و همچنین وثوقی رابط استان البرز در موسسه تاک، در دفتر مدیریت استان برگزار شد.

در این نشست هادی بشیری، مدیر صندوق استان البرز به تشریح  عملکرد یک ماه گذشته کارگزاری ها پرداخت و تاکید کرد با توجه به اینکه موعد تمدید اکثر بیمه شدگان در سه ماه  پایانی سال است، تلاش بیشتری برای اطلاع رسانی در این خصوص داشته باشند.

او در ادامه  افزود: کارگزارانی که از  سهمیه تکلیفی خود فاصله دارند با همت بیشتر نسبت به جبران آن اقدام کنند.

مدیر صندوق استان البرز  با اشاره به جمعیت ساکن در شهرهای زیر بیست هزار نفر استان گفت: برنامه مدیریت استان در ماه های پایانی سال بر جذب مشمولین ساکن در این شهرها تمرکز داردکه در این راستا جلسات متعددی با متولیان این شهر ها از قبیل دفتر امور شهری،  ائمه  جمعه، شهرداران و شوراهای شهر برگزار شد تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوان نسبت به عضویت ساکنین اقدام کرد.

بشیری همچنین با تشریح تفاهم نامه صندوق با موسسه تاک گفت: همکاری دوجانبه صندوق و موسسه تاک می تواند با ایجاد اشتغال خرد به افزایش سطح رفاه روستائیان منجر شود.

در ادامه وثوقی رابط استان البرز در موسسه تاک به تشریح خدمات و شرایط این موسسه پرداخت و گفت: با ارایه تسهیلات به گروه های 15 الی 20 نفره متشکل از روستائیان، زمینه اشتغال زایی در روستاها را فراهم خواهیم کرد . او همچنین افزود: افرادی که مشمول دریافت تسهیلات از این موسسه  می شوند به صندوق معرفی خواهند شد و این موسسه افراد مشمول را در پرداخت حق بیمه خود به صندوق یاری خواهد کرد.

 

 


 

ارسال نظر