شناسه خبر : 44619

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه بازیگران زیادی در صنعت کور اینشورنس ندارد

صنعت بیمه بازیگران زیادی در صنعت کور اینشورنس ندارد

کیوان عباسی، مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمۀ کارآفرین: اگر تعداد بازیگرانی که در کور اینشورنس در صنعت بیمه کار می‌کنند را بشماریم، این عدد به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسند و این بسیار کم است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، عددها و حجم مبادلات مالی در بحث زیرساختی بسیار متفاوت  بوده  و این نشان می‌دهد که یک جاماندگی در صنعت بیمه وجود دارد و آن هم به این دلیل است که ما بازیگران زیادی در صنعت کور اینشورنس نداریم.

دلیل این کمبود را نمی‌توان صرفاً کم‌کاری سرمایه‌گذاران در کور اینشورنس دانست، بلکه خود شرکت‌های بیمه‌ ای هم مقصرند.

در سه دهۀ اخیر شرکت‌های بیمه ای  دست روی دست گذاشتند تا سرمایه‌گذاران خود به این صنعت جذب شوند، اما این روش پاسخگو نیست.

صنعت بیمه علاقه‌  لازم را برای سرمایه‌گذاران ایجاد نمی‌کند تا در قالب core insurance وارد صنعت شوند.

این موضوع باعث شده تعداد سرمایه‌گذاران صنعت کور اینشورنس  در صنعت بیمه انگشت‌شمار باشد و نتایج این محدودیت را می‌توان به صورت کندی صنعت بیمه در فکر کردن بر روی مسائل تحول‌آفرین مشاهده کرد.

با این حال، می‌توان میدان بازی را بزرگ و بازیگران جدیدی را به میدان دعوت کرد، زیرا بازیگران جدید میدان بازی را بزرگ می‌کنند، تنوع و رقابت را زیاد می‌کنند و با سلیقه و سرمایۀ جدید پا به میدان می‌گذارند.

وقتی آن‌ها وارد میدان شوند می‌توانیم دید که همین رقابتی که بین شرکت‌ها به وجود می‌آید، باعث می‌شود سیستم‌های کور که‌ هسته‌های مرکزی و اصلی سرویس‌دهی هستند، تقویت ششده و رشد پیدا می کنند.

درحال حاضر صنعت بیمه به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد آخرین انتخاب سرمایه‌گذاران است.

 

حجم ویدیو: 112.25M | مدت زمان ویدیو: 00:04:45 دانلود ویدیو
ارسال نظر