شناسه خبر : 4354

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری :

معوقات داروخانه‌های چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود

معوقات داروخانه‌های چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تمام معوقات سازمان بیمه سلامت در سال ۹۷ با کلیه موسسات به جز داروخانه‌ها تسویه شده است و معوقات یک ماهه داروخانه‌ها نیز به‌زودی تسویه می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، صفر فرامرزی با بیان اینکه 450 هزار نفر از جمعیت 950 هزار نفری استان تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند اظهار داشت: در انعقاد تفاهم‌نامه بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات دندانپزشکی به روستائیان انجام می‌شود.

وی افزود: نسخه‌نویسی الکترونیک و حذف دفترچه کاغذی در اوایل بهمن‌ماه به صورت پایلوت در فارسان اجرایی می‌شود و در تلاش هستیم که این کار تا پایان سال جاری در کل استان انجام شود.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بیمه سلامت تنها بیمه دولتی است که توانسته است کلیه بدهی سال 96 را با موسسات طرف قرارداد خود تسویه کند.

فرامرزی ادامه داد: تمام معوقات سازمان بیمه سلامت در سال 97 با کلیه موسسات به جز داروخانه‌ها تسویه شده است و معوقات یک ماهه داروخانه‌ها نیز به‌زودی تسویه می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی موسسات غیرقانونی که با سو‌استفاده از نام بیمه سلامت اقدام به صدور کارت و کلاه‌برداری از مردم می‌کردند شناسایی شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان بیمه سلامت 70 درصد از هزینه‌های درمان به صورت سرپایی و 90 درصد هزینه‌های بستری در بیمارستان‌ها را پرداخت می‌کند و در بخش بیمه‌شدگان روستایی نیز بیمه‌شدگان تنها 3 درصد از هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند.

 


 

ارسال نظر