شناسه خبر : 41638

مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی ۱۳ آذر روز ملی بیمه را تبریک گفت

مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی ۱۳ آذر روز ملی بیمه را تبریک گفت

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی روز ملی بیمه را به اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل، مدیران، مشاوران، کارکنان، شبکه فروش و سهامداران بیمه آسیا و دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه در سراسرکشور ، تبریک گفت. متن پیام به این قراراست:

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسیا، اقبال روزافزون مردم به صنعت تاثیر گذار بیمه،  منتج از تحولات مثبتی است که در سالیان اخیر  در این صنعت بالنده رخ داده است. تصویر سازی از اعتماد و اطمینان، کارکرد ذاتی صنعت بیمه است که این تصویر ماندگار در  ذهن و فکر مردم، نهادینه شود.

بیمه تبلور حمایت و تداعی کننده  حس همراهی برای بیمه گذاران در زمان ناامنی و وقوع حادثه در گوشه و کنار کشور است. توسعه صنعت بیمه، مسیری است که می توان با فراگیری فرهنگ آن و تکیه بر توانمندی های داخلی و افزایش کیفیت محصولات بیمه ای، سهم بسزایی در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشد.

بیمه آسیا در عمر شصت و چهار ساله خود، با محصولات جدید، خدمات بیمه ای متنوع، ارتقای کیفیت، موفقیت ها،  توسعه دانش بیمه ای و گنجینه ای از  سرمایه انسانی کارآمد و متخصص، عظمت، خوشنامی و اصالت خود را حفظ کرده است و مصمم هستیم  همدل و همراه، این مسیر موفقیت آمیز را با گام های استوار و با انسجام بیش از پیش، ادامه دهیم.

تدبیرمدیران، تعهدکارکنان وفاداری نمایندگان و فرهیختگی سهامداران، موهبتی است که امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) صلابت نام بیمه آسیا در دوران دولت انقلابی و جهادی را بر تارک صنعت بیمه کشور جاودانه سازد.

۱۳ آذر، روز ملی بیمه در تقویم رسمی کشور، پاسداشت و گرامیداشت فعالانی است که با زحمات تحسین برانگیز خود، صنعت بیمه را  به عنوان خدمتی تاثیر گذار و سودمند در اقتصاد کشور  برجسته ساخته ند.

در اوج افتخار و سر بلندی، روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور، صمیمانه تبریک و  تهنیت عرض نموده و تلاش ستودنی تمامی همکاران خوبم در سراسر کشور را برای اعتبار و  اعتلای نام بیمه آسیا ارج می نهم.
 

ارسال نظر