شناسه خبر : 4109

مدیر صندوق بیمه اجتماعی مازندران:

۱۷۰۰ خانوار جویباری تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

۱۷۰۰ خانوار جویباری تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستایی مازندران گفت: ۲۰ درصد خانوارهای جویباری شامل هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، محمد ابراهیمی با بیان اینکه ۲۰ درصد مشمولان شهرستان جویبار تحت پوشش این بیمه هستند، گفت: در این شهرستان ۵ هزارو ۵۰۰ نفر مشمول این بیمه هستند که تنها یک هزارو ۷۰۰ خانوار یعنی ۲۰ درصد مشمولان تحت بیمه عشایری و روستایی قراردارند.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران ۴۳ هزار قالیباف تحت پوشش تامین اجتماعی بودند ، خاطر نشان کرد: این  تعداد پوشش بیمه ای  بیش از سهمیه سازمان تامین اجتماعی استان بوده است که در همین راستا بیمه ۲۲ هزار قالیباف قطع شده است.

وی تصریح کرد: در تفاهم نامه صورت گرفته بین بیمه عشایری، صنعت معدن و تجارت و حوزه بانوان استانداری بیمه مجدد این افراد در صندوق بیمه عشایری و روستایی از سر گرفته می شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در این شهرستان از حدود یک هزارو ۴۰۰ قالیباف بیمه شده ، بیمه یک هزار نفر  قطع شده است ، اظهار داشت: تاکنون در جویبار ۴۰۰ قالیباف تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همه افراد بالای ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند و حق بیمه سالانه این صندوق مبلغ ۲۴۰ تا ۵۴۰ هزار تومان است.

 


 

ارسال نظر