شناسه خبر : 38218

پیام تشکر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از اهالی صنعت بیمه

پیام تشکر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از اهالی صنعت بیمه

سالم سازی فضای رقابت، تقویت و توسعه اخلاق حرفه ای، شناسایی و رفع موانع توسعه صنعت، ارائه راهکارهای خردمندانه و توسعه دانش فنی، مهم ترین حوزه هایی است که در اولویت برنامهها قرار گرفته و انتظار می رود با انجام تغییرات مطلوب و راهبری مؤثر فضای صنعت، منجر به اصلاح رویه های داخلی صنعت شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، اصحاب محترم رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای صنعت بیمه؛  و همکاران عزیز فعال و پیشکسوتان محترم صنعت بیمه؛

همانگونه که مستحضرید در نتیجه اهتمام و مشارکت فعالانه و صمیمی مدیران عامل محترم صنعت بیمه، هدایت و حضور رئیس کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ جناب آقای دکتر استاد هاشمی، جناب آقای  شریفی ریاست محترم شورای عمومی سندیکای بیمه¬گران و  جناب آقای دکتر کریمی توفیق راهبری سندیکای بیمه¬گران ایران به عنوان دبیرکل بر عهده اینجانب قرار داده شد. بی تردید، اعتماد بالا و الطاف کریمانه مدیران عامل محترم شرکت های بیمه، از یک سو تکلیفی خطیر را بر عهده اینجانب قرار داده و از سوی دیگر گنجینه ارزشمندی است که به حول و قوه الهی و با پشتوانه آن پیشبرد اهداف و برنامه‌های آتی سندیکا را تسهیل نموده و سربلندی و سعادت صنعت و اینجانب را رقم خواهد زد.

در این مسیر، سالم سازی فضای رقابت، تقویت و توسعه اخلاق حرفهای، شناسایی و رفع موانع توسعه صنعت، ارائه راهکارهای خردمندانه و توسعه دانش فنی، مهم ترین حوزه هایی است که در اولویت برنامه¬ها قرار گرفته و انتظار می رود با انجام تغییرات مطلوب و راهبری مؤثر فضای صنعت، منجر به اصلاح رویه های داخلی صنعت گردیده و با  تقویت فرهنگ بیمه و نگرش عموم مردم به مقوله بیمه، توسعه همه جانبه صنعت بیمه را رقم زده و ارتقای منافع تمامی ذینفعان را موجب گردد. 

از خداوند متعال استعانت دارم که همراهی صمیمانه و تلاش همه همکاران صنعت را قرین با همدلی، محبت و مهرورزی ساخته و توفیق فعالیت در فضایی مشفقانه، انصاف مدار ، عدالت محور و شفاف را برای خانواده بزرگ صنعت بیمه فراهم سازد تا بتوانیم از ظرفیت های ارزشمند و مؤثر این زنجیره ارزش عظیم و با قدمت بهره جوییم و شاهد اعتلای صنعت بیمه و ارتقاء عزت تمامی ذینفعان بوده و با نقش آفرینی فعالانه و مؤثر برای مردم عزیزمان، طرحی نو در اندازیم.

بی‌شک فضای هم‌دلانه و پویای امروزی که همراه با تعاملات نهادهای دولتی بیمه با بخش خصوصی است، مرهون تلاش‌های مجدانه‌ی مقام سیاست‌گذار صنعت بیمه است که همواره بر ارتباطات ثمربخش و تقویت هم‌افزایی‌ها تأکید داشته است. بدیهی است این اقدامات، سبب‌ساز ارتقاء شاخص‌های عملکردی صنعت بیمه و توسعه‌ی خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران خواهد بود. 

در پایان از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات سندیکا، همه عزیزانی که اینجانب را مورد لطف و اعتماد قرار دادند و مدیرانی که شأن حضورشان؛ فارغ از اینکه رأی آنها چه بوده است، بسیار ارزشمند و مؤید میزان ارادت و دغدغه مندی برای اصلاح، بهبود، ارتقاء، تعالی و شکوفایی صنعت به شمار می‌آید صمیمانه تشکر و قدردانی می¬نمایم و امیدوارم نصرت الهی شامل تمامی خانواده صنعت بیمه شده و رشد و تعالی بیش از پیش صنعت را رقم بزند.

 

ارسال نظر