شناسه خبر : 3714

۴۰ درصد از جمعیت اراک تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

40 درصد از جمعیت اراک تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت:بیش از ۵۶۴ هزار نفر معادل ۴۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه سلامت هستند و بقیه زیر پوشش سایر صندوق های بیمه گر قرار دارند.

چابک آنلاین : محمدرضاجیریایی با اعلام این خبر گفت : 312 هزار نفر از بیمه شدگان سلامت تحت پوشش صندوق روستاییان و عشایر و 125 هزار نفر نیز از صندوق بیمه همگانی سلامت به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

 او گفت : پرداخت های این سازمان در سال جاری به روز بوده و پرداختی های موسسات دولتی و دانشگاهی تا پایان مهر وخصوصی تا پایان مرداد تسویه شده است.

جیریایی با بیان اینکه بیمه سلامت استان مرکزی در سال گذشته هزار و80 میلیارد ریال بدهی به موسسات طرف قرار داد دارد افزود: امید می رود که با تصویب 500 میلیون یورو برای این سازمان در مجلس شورای اسلامی و با در اختیار گرفتن منابع مالی این بدهی پرداخت شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: سلامت از بخش های مهم است که باید سیاست های این حوزه پایدار ، اصولی و فراگیر باشد.

محمد ابراهیم رضایی افزود: سود خدمات بیمه برای تمام مردم است وشاخصه های بیمه برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد./خبرگزاری صداوسیما

 

ارسال نظر