شناسه خبر : 3143

مدیر بازرسی بیمه حکمت صبا:

صنعت بیمه در بهبود شرایط اقتصادی نقش کلیدی دارد

صنعت بیمه در بهبود شرایط اقتصادی نقش کلیدی دارد

مدیر بازرسی بیمه حکمت گفت: صنعت بیمه می‌تواند نقش اساسی و کلیدی در بهبود وضعیت حال شرایط اقتصادی کشور داشته باشد و در کنار صنعتگران گام‌های بلندی را در این زمینه بر دارد.

به گزارش چابک آنلاین، علی شعبانی مدیر بازرسی شرکت بیمه حکمت صبا در حاشیه بازدید از غرفه بیمه حکمت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشور با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نهادهای خدمتگذار به مردم عزیزمان است، اظهار داشت: در همین راستا بیمه حکمت نیز که دل این نهاد مقدس شکل گرفته است، به دنبال خدمت رسانی مطلوب و شایسته به آحاد جامعه بویژه خانواده ارتشیان است.

وی در ادامه افزود: صنعت بیمه می تواند نقش اساسی و کلیدی در بهبود وضعیت حال شرایط اقتصادی کشور داشته باشد و در کنار صنعتگران گام های بلندی را در این زمینه بر دارد.

شعبانی به حضور فعال و موثر بیمه حکمت صبا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشور اشاره داشت و عنوان کرد: این حضور می‌تواند عامل بسیار موثری برای ارائه خدمات ارزنده به صاحبان صنایع باشد.

مدیر بازرسی بیمه حکمت صبا با تشکر از بخش روابط عمومی شرکت در جهت برپایی غرفه در نمایشگاه مذکور، گفت: بازاریابی های خوبی در این مدت از سوی همکاران در نمایشگاه شکل گرفت که نتیجه آن ابراز رضایتمندی صاحبان صنایع از حضور بیمه حکمت در نمایشگاه صنعت بودند.

 

  • ناشناس

    هیچ نقشی ندارد

ارسال نظر