مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در استان فارس خبر داد:

انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شیروان مسعودی اصل گفت: در سال جاری با تشکیل کارگروه بازاریابی در شعبه نسبت به شناسایی بازارهای هدف اقدام و با پیگیری، موفق به انعقاد قرارداد بیمه تکمیل درمان با دو سازمان بیمه گزار دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب شیراز از توابع وزارت نیرو شدیم.

به گزارش چابک آنلاین، شیروان مسعودی اصل گفت: در سال جاری با تشکیل کارگروه بازاریابی در شعبه نسبت به شناسایی بازارهای هدف اقدام و با پیگیری، موفق به انعقاد قرارداد بیمه تکمیل درمان با دو سازمان بیمه گزار دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب شیراز از توابع وزارت نیرو شدیم.

مدیر شعبه فارس در ادامه گفت: قرارداد های بیمه تکمیل درمان اداره کل بنیاد شهید استان، اداره کل امور عشایر استان، شهرداری یاسوج، شرکت تولید برق جنوب فارس، شرکت کاردان تلاش فارس، دانشکده کشاورزی شهرستان داراب و ... منعقد شده و به پرتفوی شرکت اضافه گردیده اند، به طوری که تعداد بیمه شدگان استانی ما از 1080 نفر در آذرماه سال 96 به نزدیک به 30000 نفر در مهر سال 97 افزایش پیدا یافته که رشد بالغ بر2700 درصدی را در این زمینه نشان می دهد.

وی افزود: لازم به ذکر است که شرکت آب و فاضلاب شیراز، دانشکده کشاورزی داراب و شرکت کاردان تلاش، علاوه بر قرارداد بیمه تکمیل درمان، قرارداد تجاری خود را در برخی بیمه نامه ها (نظیر مسئولیت و بدنه اتومبیل و عمر و حادثه) با ما منعقد نموده و اعلام کرده اند سایر بیمه نامه های تجاری خود را نیز با آتیه سازان حافظ منعقد خواهند کرد.

مدیر شعبه در پایان خبر داد هم اکنون نیز با یک نرخ مطلوب در مراحل نهایی انعقاد قرارداد با اتاق اصناف شهرستان کازرون با بیش از 4000 بیمه شده تحت پوشش هستیم.

 

ارسال نظر