شناسه خبر : 2999

در جلسه مدیران بیمه دانا بررسی شد؛

مشکلات و چالش‌های شعب و سرپرستی‌های مناطق بیمه دانا

مشکلات و چالش‌های شعب و سرپرستی‌های مناطق بیمه دانا

مهم‌ترین مسایل و مشکلات شعب و سرپرستی‌های بیمه دانا در جلسه‌ای که به منظور تبیین سیاست‌های جدید این شرکت برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش چابک آنلاین، در این نشست رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنانی با اشاره به مهم ترین مشکلات و چالش‌های موجود در شبکه فروش، طرح برون سپاری در حوزه درمان و پرداخت خسارت آنها، بازیافت هزینه‌ها از طریق اتکایی، کاهش هزینه‌های سازمان، نبود پارکینگ و تداخل وظایف واحدهای صدور را مورد تأکید قرار داد و گفت: به منظور کاهش هزینه‌های سازمانی و چابک سازی امور در استان‌ها و شعب ضرورت دارد از خدمات ارزیابان خسارت در حوزه خودرو نیز استفاده شود.

 وی ضرورت بازنگری در برخی از قراردادهای کلان را یادآور شد و افزود: با توجه به سیاست‌گذاری کلان هیأت مدیره در حوزه‌های مختلف بهتر است از این پس برای رفع مشکلات شعب و شبکه فروش، ضمن ارائه راهکارهای عملیاتی و پیشنهادی، با بازنگری در چارت سازمانی سرپرستان مناطق و شیوه پرداخت خسارت، درجه بندی نمایندگان و اتصال آنان به اتوماسیون اداری، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و ایجاد انگیزه بیشتر، راه را برای فعالیت مؤثرتر و جذب پرتفوی سودده فراهم کنیم.

رحمانی سامانی، فرسوده شدن برخی خودروها، نبود پارکینگ مناسب برای بازدید و پرداخت فرآیند خسارت به زیان‌دیدگان را از سایر مشکلات شعب برشمرد و ارائه راهکارهای فنی را مهم ترین عامل برای رفع مشکلات عنوان کرد.

براساس این گزارش، در این جلسه اصغر حامدنیا سرپرست منطقه شش نیز، نقدینگی و شارژ مالی را مهم‌ترین درخواست و انتظار شعب دانست و اعلام کرد:  متأسفانه ریشه برخی از مشکلات به چگونگی انعقاد قراردادها در سال‌های اخیر باز می‌گردد که برخی از آنها سودده نبوده و شرکت را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی، نبود اختیارات، تسریع در روند پرداخت خسارت، برنامه‌ریزی، تسهیل در روند صدور و نداشتن نیروی انسانی ماهر برای ارائه خدمت به بیمه گزاران بزرگ را از سایر مشکلات شعب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با ارائه تسهیلات بیشتر در حوزه درمان، پیگیری درجه بندی نمایندگان و تجدید نظر در شیوه پرداخت اضافه کار، مشکلات مطرح شده به نحو مقتضی برطرف شود.

 

ارسال نظر