شناسه خبر : 2968

معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران:

هر درخت قطع شده معادل ۶۱۷ دفترچه بیمه است

هر درخت قطع شده معادل ۶۱۷ دفترچه بیمه است

قائمی گفت: هر درخت قطع شده معادل ۶۱۷ دفترچه بیمه است و با احتساب جلد و صفحات توضیح، هر درخت قطع شده برابر با ۵۵۰ دفترچه بیمه است. سالی ۲۲ میلیون دفترچه بیمه در سال ارائه می‌شود و در نتیجه باید سالی ۴۰ هزار درخت برای ارائه دفترچه بیمه قطع شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از آی هینا، علی اصغر قائمی چهارشنبه در مراسم افتتاح سامانه حذف دفترچه بیمه سلامت و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در کرمان گفت: سازمان بیمه سلامت اهداف راهبردی را تعریف کرده که یکی از آن‌ها استقرار سازمان الکترونیک است.

وی افزود: هر درخت قطع شده معادل ۶۱۷ دفترچه بیمه است و با احتساب جلد و صفحات توضیح، هر درخت قطع شده برابر با ۵۵۰ دفترچه بیمه است. سالی 22 میلیون دفترچه بیمه در سال ارائه می‌شود و در نتیجه باید سالی ۴۰ هزار درخت برای ارائه دفترچه بیمه قطع شود.

قائمی ادامه داد: در کشور باید سالی بالغ بر ۱۰۰ هزار قطعه درخت قطع شود تا برای همه سازمان‌های بیمه‌گر دفترچه تولید شود. در نتیجه حذف دفترچه منجر به صرفه جویی اقتصادی و جلوگیری از قطع درختان و از بین رفتن طبیعت خواهد شد.

معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سازمان بیمه سلامت بالغ بر ۴۰ میلیون نفر بیمه شده تحت پوشش وجود دارد که مجموع مراجعات در بستری و سرپایی بالغ بر ۲۰۰ میلیون بار در سال است و ۴۵ هزار موسسه طرف قرارداد نیز وجود دارد که از سوی همه این موارد، اسنادی برای رسیدگی مالی و غیره تولید و ارسال می‌شود.

 

  • ناشناس

    دنیا دنیای اینترنت .چه دلیلی داره اخه دفترچه باشه

  • احسان

    جای تاسف داره

  • ناشناس

    خیلی بده!

  • زمانی

    تمام سیستم اداری. ایران گرفتار بروکراسی است بابا عصر ، عصر دیجیتالههه

ارسال نظر