شناسه خبر : 2118

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پیشنهاد بهره‌مندی کارگران از بیمه تکمیلی به‌جای افزایش مزد

پیشنهاد بهره‌مندی کارگران از بیمه تکمیلی به‌جای افزایش مزد

انوشیروان محسنی بندپی درباره احتمال افزایش دستمزد کارگران، گفت: به جای افزایش دستمزد، حمایت‌های اجتماعی نظیر برخورداری از بیمه تکمیلی و همینطور کمک های موردی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، اظهار کرد: امسال با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و همچنین شرایط حاکم بر اقتصاد مملکت، افراد حداقل بگیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی بیش‌تر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزایش دستمزد کارگران در شرایط فعلی را منتفی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم حمایت‌هایی اجتماعی نظیر بهره‌مندی از بیمه تکمیلی و کمک‌های موردی را دنبال کنیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از توزیع سبد غذایی در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه خبر داد و اظهار کرد: این سبد حمایتی شهریورماه امسال در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و دیگر اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه اختصاص بسته غذایی برای اقشار آسیب‌پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، گفت: این بسته غذایی، افراد و اقشار آسیب‌پذیر بیش‌تری را شامل می‌شود و دستور تامین منابع مالی این سبد نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پایان گفت: هم اکنون سه درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این دسته از افراد نیز جزو دریافت‌کنندگان بسته مذکور خواهند بود.

 

ارسال نظر