شناسه خبر : 20048

اختصاصی چابک آنلاین؛

شبکه فروش در فروش بیمه نامه های زندگی بیشترین نقش را دارند

شبکه فروش در فروش بیمه نامه های زندگی بیشترین نقش را دارند

یک عضو کارگروه بیمه های زندگی سندیکای بیمه گران معتقد است که بیمه‌های زندگی را باید جدای از محاسبات فنی اکچوئری و از نظر مفاهیم بیمه‌ای تعریف کرد زیرا محصول بیمه زندگی فقط برگه بیمه نامه نیست و تمام فرآیند خرید و پرداخت خسارت محصول شرکت‌های بیمه است که باید برای آن برنامه داشته باشند.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، "اسد اسدی"، در برنامه زنده اینستاگرامی بیمه مرکزی، با بیان اینکه "بیمه زندگی محصولی است که نیاز به تفکر دارد،" گفت: بیمه زندگی یک محصول ساده نیست ولی می توان با راه های ساده آن را برای مشتریان توضیح داد.

این عضو کارگروه بیمه های زندگی سندیکای بیمه گران اظهارداشت: شرکت های بیمه در سالهای اخیر خلاقیت هایی در فرآیند خرید و پرداخت خسارت  که نزد مشتری شروع می شود داشته اند اما هنوز جای کار دارد تا اطلاعات و آگاهی مردم در مورد بیمه های زندگی بیشتر شود.

اسدی، افزود: شبکه فروش در فروش بیمه های زندگی بیشترین نقش را دارند اما بار اطلاع رسانی به مردم درخصوص بیمه های زندگی تنها برعهده یک بخش نیست و مجموعه بیمه مرکزی، شرکت های بیمه و شبکه فروش باید آن را بردوش بکشند.

وی،گفت: مهارت های فروش در بیمه های زندگی به چند دسته از جمله مهارت های تکنیکال، هنر فروشندگی  و مهارت بازاریابی تقسیم می شوند.

این عضو کارگروه بیمه های زندگی سندیکای بیمه گران، و گفت: در تمام دنیا درکشورهای توسعه یافته سبد محصولات بیمه ای اشخاص و زندگی آنها گسترده تر از کشورهایی است که کمتر توسعه یافته اند، این مساله دلایل زیادی دارد که مهمترین آن احساس امنیتی است که به افراد می دهد.

به گزارش چابک آنلاین، این عضو کارگروه بیمه های زندگی سندیکای بیمه گران،بیان کرد: این کارگروه در مورد تقسیم بندی بیمه های زندگی به صورت مستمر کار کرده تا محصولاتی که در حال حاضر در ایران وجود دارد و می تواند وجود داشته باشد را در قالب قابل فهم و منطبق بربازار ایران ارائه شود.

ارسال نظر