شناسه خبر : 19429

حقوق کدام مدیران دستگاه‌های دولتی پرداخت نخواهد شد؟

حقوق کدام مدیران دستگاه‌های دولتی پرداخت نخواهد شد؟

یک مقام مسئول گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی که اطلاعات کارکنان خود را ظرف امروز و فردا بارگذاری نکنند حقوقشان پرداخت نخواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سازمان اداری و استخدامی؛ عرب اسدی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از پرداخت نشدن حقوق مدیران دستگاه‌های دولتی که اطلاعات کارکنان خود را  ظرف دو روز آینده بارگذاری نکنند، خبر داد.

او ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور در مجموعه قوه مجریه و بسیاری از دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه مانند دادگستری‌های برخی استان‌ها به طور کامل و ۱۰۰ درصد اطلاعات خود را بارگذاری کرده اند.

عرب اسدی تصریح کرد: برای بارگذاری کامل اطلاعات و شفافیت در این امور؛ دو اقدام لازم الاجراست؛ دستگاه‌ها دو نوع ستاد‌های اصلی و ستاد‌های تابع دارند؛ دستگاه‌های اصلی شامل وزارتخانه‌ها می‌شوند، در مجموع وزارت فناوری و ارتباطات به طور ۱۰۰ درصد اطلاعات خود را بارگذاری کرد، اما ستاد‌های تابع این وزارتخانه در حدود ۸۴ درصد اطلاعات بارگذاری شده در دستگاهی مانند وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دستگاه‌های اصلی در حدود ۷۵ درصد و دستگاه‌های تابع این وزارتخانه حدود ۴۲ درصد از اطلاعات کارکنان خود را بارگذاری کرده است، البته با توجه به مهلت رو به پایان زمان دو هفته‌ای این اقدام، پیش بینی می‌شود تا فردا و پس فردا سرعت قابل توجهی در بارگذاری اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها شاهد باشیم.

او گفت: اگر دستگاه‌ها در مدت باقی مانده اقدام به بارگذاری کامل اطلاعات کارکنان خود نکنند، با مدیران آن‌ها اتمام حجت کرده ایم و در بخشنامه اخیر هم به آن‌ها ابلاغ کردیم که اگر از این بخشنامه پیروی نکنند در گام اول حقوق مدیران دستگاه‌ها پرداخت نخواهد شد. در تلاشیم تا برای کارکنان دولت اتفاقی نیفتد، زیرا آن‌ها مقصر نیستند.

ارسال نظر