شناسه خبر : 16175

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

تاجگردون غایب بزرگ امروز رویداد فیناپ اینشورتک

تاجگردون غایب بزرگ امروز رویداد فیناپ اینشورتک

غلامرضا تاجگردون،مدیرعامل سابق شرکت بیمه سرمد ازفهرست سخنرانان پانزدهمین رویداد فیناپ اینشورتک حذف شد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری،  پانزدهمین رویداد فیناپ اینشورتک  ازساعت 13 امروز با حضورصاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه آغاز شده و تا ساعت 18 هم ادامه دارد.

قرار بودکه غلامرضا تاجگردون با عنوان مدیرعامل شرکت بیمه سرمددر این رویداد با موضوع "نوآوران در صنعت بیمه، تعامل یا تقابل" سخنرانی کند که خبر رسید او از فهرست سخنرانان این برنامه حذف شده است.

هنوزمعلوم نیست که حذف نام او از فهرست سخنران پانزدهمین رویداد فیناپ اینشورتک، با درخواست  خود او صورت گرفته یا به خواست متولیان برگزاری این برنامه صورت گرفته است.

ازاستارت آپ "ازکی" و" بیمیتو" به عنوان متولی  برگزاری پانزدهمین رویداد  فیناپ اینشورتک یاد می شود.

روزگذشته و به دنبال انتشار فیش های حقوق و مزایای غلامرضا تاجگردون، هیئت مدیره این شرکت او را از سمت مدیریت عاملی شرکت بیمه  سرمد برکنار کرد.

تاجگردون از روز 27 اسفند 99 تا 18 خرداد 1400 مدیرعامل شرکت بیمه سرمد بود.

از غلامرضا تاجگردون، به عنوان منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی یاد می شود که تیرماه سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند.

امروز، محمدیمنی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد درگفتگو با چابک آنلاین تایید کردکه به عنوان سرپرست و گزینه نهایی مدیرعاملی این شرکت بیمه ای تا تایید در بیمه مرکزی معرفی شده است.

ازستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون،تیم لطیف رئیس هیئت‌مدیره بیمیتو و ازکی، حسین حسینی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بیمه دانا و حامد شیدائیان  به عنوان بخشی ازسخنرانان امروز پانزدهمین رویداد فیناپ اینشورتک  نام برده می شود.

 

  • ناشناس

    آقای تاج گردون نیاز به کار ندارد

  • عبدالله فرهمند

    آقایان هیئت مدیره
    خسته نباشید!

  • حمید غلامی

    جناب تاج گردون شخصیتی بنام و صاحب نظر و ب نوعی نخبه و مخ اقتصادی هست

  • رضا

    از بی خبری هیات مدیره سرمد از رقم حقوق تاجگردون حیرت زده شدم!

ارسال نظر