شناسه خبر : 1046

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

افزایش تعداد بیمه‌شدگان اجباری زنجان به ۱۱ هزار نفر

افزایش تعداد بیمه‌شدگان اجباری زنجان به ۱۱ هزار نفر

محمدرضا یوسفی گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان اجباری در استان زنجان اضافه‌شده است.

به گزار ش چابک آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا یوسفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان به ایجاد اشتغال در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی سال گذشته ایجاد اشتغال در استان خوب بوده است.

وی به افزایش تعداد بیمه‌شدگان بیمه اجباری و خویش‌فرمایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش ارائه‌شده از اداره کل تأمین اجتماعی استان، از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان اجباری در زنجان اضافه‌شده است.     

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این تعداد بیمه‌شده اجباری نشان می‌دهد که وضعیت اشتغال در زنجان خوب است.

یوسفی تأکید کرد: استان زنجان بیش از یک‌میلیون و ۵۷ هزار و ۶۱ نفر جمعیت دارد و تعداد شاغلین هم بیش از ۶۲۶ هزار و ۴۱۹ نفر است و برای توسعه اشتغال باید با برنامه و مدیریت وارد کار شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان ازنظر اشتغال جزو استانی‌هایی است که نرخ بیکاری آن تک‌رقمی است.

وی بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات در استان زنجان تأکید کرد و گفت: در سال جاری بر توسعه مشاغل در بخش خدمات برنامه‌ریزی لازم در دستور کار است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه توسعه اشتغال در بخش خدمات باید به جد دنبال شود، ابراز کرد: سهم  بخش خدمات در استان زنجان پایین است و توجه بخش خدمات در استان باعث تحول بزرگی در استان خواهد شد.

 

ارسال نظر