شناسه خبر : 6490

انجام عملیات بانکی بدون حضور در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

انجام عملیات بانکی بدون حضور در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران صفر تا صد عملیات بانکی خود را بدون مراجعه به شعبه و از پشت میز کار و یا در منزل انجام دهید.

به گزارش چابک‌آنلاین، استفاده از خدمات نوین بانکی با توجه به اهمیت مدیریت زمان، کاهش ترافیک و تسریع در انجام عملیات بانکی و همچنین کمک به بهبود محیط زیست از طریق اثر گذاری در میزان آلودگی و کاهش استفاده از کاغذ به یکی از الزامات زندگی امروزه تبدیل شده است.

بانک قرض الحسنه مهرایران با بهره گیری از دانش و تکنولوژی نوین بانکی، زیرساخت های مناسبی را برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک راه اندازی کرده است که عموم هموطنان می توانند با بهره گیری از این خدمات علاوه بر تسهیل در امور بانکی و پرداخت های روزمره خود، در حفظ و نگهداری محیط زیست نیز تاثیر گذار باشند.

این بانک مفتخر است که علاوه بر فراهم آوردن امکانات و سرویس های مناسب برای استفاده مشتریان خود در کانال های موبایل بانک و اینترنت بانک، سامانه ها و اقدامات نوینی را در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و سبز عملیاتی نموده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، جلب رضایت مشتریان و آسان سازی در ارائه خدمات بانکداری نوین، امکان افتتاح حساب و تشکیل پرونده تسهیلاتی از طریق سایت بانک را برای استفاده متقاضیان راه اندازی کرده است.

برخورداری از این امکان، در کنار سایر خدمات بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران نظیر اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و ... سبب شده است تا تمامی سرویس های بانکی در دست رس، سریع و کم هزینه بر روی بستری امن و مطمئن به مشتریان ارائه شود.

بر این اساس، با فراهم آمدن این امکانات به طور چشمگیری از رفت و آمد های غیر ضروری برای انجام امور بانکی کاسته می شود و هموطنان می‌توانند از طریق بستر های اینترنتی و فضای مجازی فعالیت های پولی و مالی خود را انجام دهند.

ارسال نظر